söndag 26 juni 2011

Öppen trädgård Söndagen den 3:e Juli.

Välkommen till oss på öppen trädgårdsdag söndagen den 3:e Juli kl 10.00-16.00. Det är den enda dagen som vi har öppet för allmänheten, så vad passar bättre än att vi har lagt den då trädgården är som finast. Vi har beställt fint väder.....pionerna står i blom, liksom mycket annat i trädgården.
Vi komer att sälja betong, plantor efter tillgång. Nytt för i år är att vi även kommer att sälja lite loppisprylar. Som tidigare år så kommer även Stommens trädgårdscafe att hålla öppet.
Så missa inte en härlig dag här i vår fantastiska by.
Mejla för vägbeskrivning.
Välkomna
Ken och Carina

17 kommentarer:

Anna-Karin, Landet Krokus sa...

Låter jättetrevligt! Synd att det är så långt att åka bara... :(
Ha en fortsatt finfin kväll!

Christina sa...

Jag tänker dyka upp redan i morgon, måndag, tillsammans med vår trädgårdsförening! Vi hoppas på vackert väder! Jag ser verkligen fram emot besöket!
Ha det gott!
Kram
Christina

Godastunder-tokigaidéer sa...

Underbart, vilken del av landet finns ni i?

anna

Anonym sa...

Hade så gärna kommit till er vackra öppna trädgård, men allt händer den 3 juli, först och främst fyller min äslkade son 38 år, STA har öppen trädgård i Hjo och Rosens dag i Östra Tunhem har öppet för sista gången. Behövde klona sig den dagen. Gunilla

Trädgårdsdrömmar sa...

Anna: Vi finns i Västragötaland.

Anjas Hill sa...

Dålig tajmning av mig som har utlyst öppen trädgård för bloggvänner. Jag lär nog bli ensam.... men vågar inte ge mig iväg till er OM någon ändå skulle hitta hem till mig...;)))!/Anja

Compact Garden sa...

Hoppas att ni får en ljuvlig dag..vi kommer en annan dag med kaffe och Anne kaka :)

Kram från oss i ogräs rabatterna..

Jenny sa...

Det hade verkligen varit en upplevelse att få se er trädgård live, men det är liiite för långt för att vara så spontan. Hoppas alla inklusive ni själva får en härlig dag!
/Jenny

Ps. Härliga bilder!

NinaH sa...

Äntligen ser det ut som att vi - Lydia (Lydias Gröna Fingrar/Trädgårsdrömmar-butiken...) & jag- ska kunna få se er trädgård!!! Hurra!
(Vi kombinerar mycket den dagen!;-)...)

Glädjekällans Trädgårdsblogg sa...

Ni kommer att få en underbar helg.
Ses på fredag!
Fortsatt skön sommar
Birgitta

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Jaaaa, äntligen ska vi få se er fina trädgård...det har jag längtat efter sååå länge. Att det är piontider gör ju inte saken sämre...tjohoo som kameran ska laddas!
Kram Lydia

Helens trädgård sa...

Synd jag inte bodde lite närmare :=)
Önskar er en trevlig dag med många besökare!
Ha det gott!

Anonym sa...

hej skulle gärna vilja ha en vägbeskrivning till er,tänkte komma i morgon.mvh katarina i sjömarken

Glädjekällans Trädgårdsblogg sa...

Låter jättetrevligt. Hoppas ni får en riktigt fin dag.
Birgitta

Trädgårdsdrömmar sa...

Katarina:
maila oss på tradgardsdrommar@hotmail.com så skickar vi en vägbeskrivning.

Gun-Britt Persson sa...

Vi var hos er igår och det var underbara timmar! Jag har varit hos er för ett par år se´n och det var roligt att se hur det växt till sig och blivit mer! I år var min man med och även han var imponerad! Tack för att ni vill visa detta paradis!

Annika Christensen sa...

Hej

Hoppas att ni hade en fin dag.
Jag har tipsat en del undrar om de kom mån tro?
Annars?
Här blir det lite kul att berätta framöver.
Hörs
Annika