torsdag 4 april 2013

Vi vill tacka för oss!

Vi säljer nu vårt hus och går vidare till nya utmaningar. Vi vill tacka för alla dom åren (2007-2013) som vi via bloggen visat våran trädgård och fått kontakt med massor av mysiga trädgårdsfolk, både från Sverige och övriga världen. Vissa har vi blivit väldigt goa vänner med. Tack så hemskt mycket!
Hoppas att vi bidragit till både inspiration och bra tips för att kunna förverkliga sin egen trädgårds oas.
Lycka till med era trädgårdar och njut av dom.

Med vänliga trädgårdshälsningar Ken&Carina

15 kommentarer:

Berit sa...

Lycka till själva Carina och Ken i era nya äventyr i era liv!!

Malins trädgård och pyssel sa...

Tack för all inspiration ni har gett mig. Lycka till.

Hälsningar Malin

Boäng sa...

Tack, är så glad att jag hann besöka er underbara trädgård. Hoppas ni hittar nya roliga projekt framöver (helt säkert) och att vi får se små glimtar från era nya trädgårdsliv :)

bloggernefa sa...

kære Ken og Carina

Jeg håber inte i lukker ned for bloggen her. Den er så fin og har jo fortsat fylld med inspiration og glæde.

Håber I blir lykkelige i jeres nye hjem og have, og at vi må høre fra jer når I har fundet jer til rette.

Bedste hälsningar
Eva

tant Hannele på Hisingen sa...

Kram!

tant Hannele på Hisingen sa...

Kram!

ulla laiho sa...

Jag önskar er lycka till! När jag startade min blogg och inget kunde var upplägget i er en förebild för mig.

Glädjekällans Trädgårdsblogg sa...

Lycka till och tack för all inspiration, roliga möten och inte minst trädgårdsbesök.
Kramar till er båda!
Birgitta

IET sa...

Lite vemodigt trots allt. Lycka till i allt det nya.
/iet

☀️http://gronasolglantan.blogspot.se/ sa...

Lycka till med era nya utmaningar....hoppas att ni får fortsätta vara nära allt som har med trädgård att göra. Och tack för att jag och min familj fick titta på eran fina trädgård. Fick massor med inspiration.....//Ylva

Nette sa...

Øj, hvor er jeg ked af at læse, at I skal væk fra jeres lille paradis, men jeg ønsker jeg held og lykke. Håber vi fortsat kommer til at høre fra jer.

Tant Otteskrufv sa...

Så trist för mig att jag inte hann besöka er:( Men jag har ju sett glimtar i TV och tidningar och tackar för inspiration och vackra vyer. Lycka till med nya stället!

Gun-Britt Persson sa...

Tackar er för en härlig blogg och flera besök i trädgården. Hoppas era framtida liv blir lyckliga!

blompia sa...

Så tråkigt, kommer att sakna er! Hoppas ni dyker upp på nytt ställe. Tar ni med er en massa växter, ni har ju samlat så mycket fint?
Kram Pia

Alen Trädgård sa...

Tack för den här tiden, hoppas verkligen att vi kan ses igen någon gång någon annanstans:) Ha det så bra båda två med nya utmaningar i era nya liv:) Kram/Monne