måndag 6 september 2010

Bloggkapning.

Vi har världens krångel med vår blogg. Någon i USA har kapat vår blogg i syfte att sprida lite reklam. Jag har försökt att skicka ut lite kommentarer från vår blogglista för att tala om vad som hänt och ge den nya adressen trädgårdsdrömmar.com
Många har problem att länka till oss ,det beror på att vissa har problem att länka till å ä och ö.
Då gör ni så att ni går in och lägger in oss på adress www.xn--trdgrdsdrmmar-cfbr1z.com
så ska det gå. Vår underbara dotter har hjälp oss att fixa till bloggen igen. Det har tagit många timmar. Ett tag funderade jag på att sluta blogga......men vi vill inte tappa kontakten med er underbara vänner . Så därför gör vi ett nytt försök. Vi kommer att lägga in adressen i högerspalten så att ni hittar den där.
Välkomna in igen!!!
Carina och Ken

7 kommentarer:

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Aha... gör ett till försök!

Kram Charlotte

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Nu gick det bättre.... Nu finns ni med på min lista igen... Skönt att det löste sig... Usch, visst kan man tappa lusten helt när det krånglar för mycket. Jag hade problem att lägga upp bilder ett tag i somras och funderade precis som ni på att sluta blogga... Man orkar ju inte med hur mycket som helst... Härligt med teknikbegåvade döttrar.... :-) (vår är också en sådan...)

Kram Charlotte

Tusenfröjd sa...

Tack för det... nu fungerar det:-D
Så himla tråkigt... men skönt att det fungerar igen.
Kram Liv

NinaH sa...

Så trist!
Jag har lagt till er nya länk!

ulla laiho sa...

Tråkigt när sådan händer. Man känner sig maktlös. Duktig dotter du har. Jag brukar anlita min svärson när jag har problem med datorn - han arbetar på ett IT-företag. /Vänligen Ulla Laiho

Ingmarie We sa...

Så oförskämt att kapa er hemsida. Ja, jag blev verkligen konfunderad när jag loggade in på Trädgårdsdrömmar och hamnade hos någon som gjorde reklam för läkemedel......
Lycka till med den nya web-adressen!

Anonym sa...

Vilken himla tur att jag hittade er igen:-))
Blev helt förskräckt när jag skulle titta på er sida o det var en reklam på en massa läkemedel!!

Förstod att ni hade blivit kapade!!
Men nu är ordningen återställd,skönt!

Ni får ha en fortsatt trevlig trådgårdshöst!

Här hemma görs det nya rabatter för fullt.
Det är som det dåliga samvetet kommer fram nu.
Ni vet allt man skulle gjort i somras som inte blev gjort:-))

Har ni grävt ner alla träd som inhandlades hos Tommy i Munkedal??

Själv har jag "bara" ett tulpanträd kvar att plantera!!

MVH MLK:_))